دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع :خبرگزاری فارس

 
باراک ایران را به عدم تمایل برای پیشرفت مذاکرات هسته‌ای متهم کرد

خبرگزاری فارس: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را به عدم تمایل برای پیشرفت مذاکرات هسته ای با 1+5 و فریب جامعه بین‌الملل متهم و در عین حال از اقدام اخیر ضد سوری شورای امنیت استقبال و اعلام پشتیبانی کرد.

خبرگزاری فارس: باراک ایران را به عدم تمایل برای پیشرفت مذاکرات هسته‌ای متهم کرد

 

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت"، "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با هیئتی از سناتورهای آمریکایی مدعی شد که دور اخیر مذاکرات 1+5 با ایران در بغداد یک بار دیگر ثابت کرد که ایران صرفا به این دست و آن دست کردن علاقه مند است و در عین حال تلاش می کند تا جهانیان را فریب دهد.

این اظهارات باراک درباره نتایج مذاکرات هسته ای 6 کشور قدرتمند جهان با ایران پیرامون برنامه هسته ای تهران در شرایطی گزارش می شود که این دور از مذاکرات به دلیل موضع انعطاف ناپذیر واشنگتن در قبال ایران و تعظیم آمریکا به خواسته های ضد ایرانی اسرائیل مانع از پیشرفت این مذاکرات شد؛ کشورهای غربی از ایران خواستند تا غنی سازی اورانیوم 20 درصد خود را متوقف کند و این در حالیست که چنین خواسته غربی ها در شرایطی مطرح شد که خود آنها حاضر نشدند درباره درخواست ایران مبنی بر کاهش تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه این کشور قدمی بردارند.

ایران نیز اعلام کرده است که تا زمانیکه حق مسلم این کشور به عنوان یکی از امضا کنندگان پیمان منع گسترش تسلیحات هسته ای "ان پی تی" برای داشتن فعالیت های غنی سازی به رسمیت شناخته نشود، پیشرفتی در مذاکرات صورت نخواهد گرفت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 8 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
یک پایگاه تحلیلی آمریکایی پیش بینی کرد:
بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران

خبرگزاری فارس: پایگاه تحلیلی "تام دیسپچ" در مقاله‌ای پیش بینی کرد واشنگتن و بروکسل مجبور خواهند بود با کنار گذاشتن تحریم‌ها و منع خرید نفت از ایران (و تمام جنگ‌بازی‌های کنونی) با این کشور به طور جدی وارد معامله شوند.

خبرگزاری فارس: بازگشت قطعی اتحادیه اروپا و آمریکا به میز معامله نفتی با ایران

 

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی "تام دیسپچ" در مقاله‌ای به قلم "پپه اسکوبار" با اشاره به ظهور بلوک جدیدی در جهان، متشکل از کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین، و آفریقای جنوبی، با بررسی پتانسیل‌ها و معضلات اقتصادی این کشورها، نظام غرب‌سالاری پس از جنگ جهانی دوم را در حال فروپاشی و جهان را در آستانه ورود به دنیایی چندقطبی می‌داند.

* تعریف آمریکا از مسائل امنیت ملی، "هر اتفاقی که روی کره زمین بیفتد" است

دوازده سال بعد، همانطور که آمریکا آشکارا در کشورهایی از هند و استرالیا و فیلیپین گرفته، تا کره جنوبی و ژاپن، دغدغه هژمونی خود را از سرمی‌گرفت، آن دریچه طلایی نیز به روز چین بسته شد. وزیر خارجه آمریکا، هیلاری کلینتون، با مقاله‌ای که در نوامبر 2011، با عنوان نه چندان هوشمندانه "قرن اقیانوس آرام برای آمریکا" -البته توجه دارید که منظور خانم وزیر همین حالا است و نه قرن گذشته!- در نشریه "فارن پالیسی" منتشر کرد، تمام تردیدها در خصوص مسیر راهبردی جدید آمریکا را از میان برداشت.

در چنین مواقعی آمریکایی‌ها در بیان "دغدغه" خود، همیشه همان عبارت کهنه و نخ‌نما را به شکل یک ورد جادویی تکرار می‌کنند: "امنیت آمریکا"، و البته زود قضاوت نکنید، تعریف آنها از این دو کلمه کمی متفاوت است: هر اتفاقی که روی کره زمین بیفتد. این اتفاق چه در خلیج‌فارس نفت‌خیز باشد، جایی که واشنگتن تنها به هم‌پیمانانش، یعنی اسرائیل و عربستان که احساس می‌کنند از سوی ایران تهدید می‌شوند، "کمک می‌کند"، و چه در آسیا [شرقی]، جایی که باز هم همین کمک‌ها به جمعیت رو به افزایشی از کشورها که به آنها توصیه شده است، احساس کنند توسط چین تهدید می‌شوند، پیشنهاد می‌شود. و تمام اینها هم همیشه به نام امنیت آمریکا اتفاق می‌افتد. در هر دو مورد، و اصولا در تمام موارد، این همان چیزی است که از همه چیز مهم‌تر است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 7 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :farsnews 3/3/1391

 
آسوشیتدپرس: برگزاری مذاکرات در بغداد، یک پیروزی نمادین برای ایران است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت توافق ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فشارها بر طرف غربی مذاکرات ۱+۵ را افزایش داد.

خبرگزاری فارس: آسوشیتدپرس: برگزاری مذاکرات در بغداد، یک پیروزی نمادین برای ایران است

 

 

به گزارش فارس، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی توافق ایران با رئیس سازمان انرژی اتمی را اولین گام برای موفقیت ایران در مذاکرات 1+5 عنوان کرد.

این گزارش نوشت ایران از این توافق با سازمان انرژی اتمی به عنوان «اهرمی برای امتیازگیری از غرب بر سر تحریم‌ها» استفاده خواهد کرد.

آسوشیتدپرس در ادامه افزود این اقدام ایران، فشارها بر طرف غربی در مذاکرات 1+5 را افزایش می‌دهد.

این گزارش، تأکید می‌کند انتخاب بغداد به عنوان محل مذاکرات، نوعی پیروزی نمادین برای ایران و نمایشی از نفوذ عمیق این کشور در عراق است.

بر اساس این گزارش، ایران از این جهت بغداد را به عنوان محل این نشست تعیین کرد تا وجهه بین‌المللی دولت عراق را افزایش دهد.

ارسال در تاريخ 3 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : ایرنا 2/3/1391

حاشیه های خواندنی نخستین ساعات سفر جلیلی و هیات همراه به بغداد

1391/03/01 - 11:31

بغداد- سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی كه برای مذاكره با گروه 1+5 دوشنبه شب عازم بغداد شده بود، همسفر آیت الله خوشوقت یكی از مراجع تقلید و نیز زائران ایرانی عتبات عالیات عراق بود.

مشروح خبر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه کیهان 1/3/1391

خاتمي يادش آمد كه براندازي نظام غيرممكن است

وب سايت خاتمي اظهارات اخير وي را با ويرايش و حذف اظهارات خاتمي درباره ساختارشكنان و شركت در انتخابات مجلس منتشر كرد.


خاتمي چند روز پيش ديداري با برخي اصلاح طلبان داشت كه نكاتي از آن به بيرون درز كرد. وب سايت منسوب به خاتمي با چند روز تاخير گزيده اي از اظهارات خاتمي را منتشر كرد كه موضوع مربوط به شركت در انتخابات از متن آن حذف شده است.
مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :روزنامه کیهان 31/2/1391

 

آن جوان در كنج اوين شما را فريب داد
«بنده و جنابعالي در خارج كشور برخلاف توهم، هيچ نيستيم».
اين مطلب را داريوش سجادي (همكار نشريات زنجيره اي و مقيم خارج) خطاب به تقي رحماني عضو گروهك ملي-مذهبي نوشت كه چند وقتي است به بهانه سازماندهي اپوزيسيون به پاريس گريخته است. سجادي در وبلاگ خود نوشت: اينكه آقاي رحماني مقيم اروپا شده، چيز غريب و عجيبي نيست و سالهاست كه كسري از اپوزيسيون و شبه اپوزيسيون به سنتي مسبوق به سابقه و بنا به هر دليل منطقي يا من درآوردي كشور را ترك و ضمن اقامت در خارج فعاليت سياسي خود را دنبال مي كنند. هر چند شخصا ماهيت اپوزيسيون خارج از كشور را از حيث اصالت و محتوا قابل مناقشه مي دانم اما فعلا وارد اين بحث نشده و روي سخن را تنها معطوف به چيستي مهاجرت نامفهوم جناب آقاي تقي رحماني مي دارم. آقاي رحماني بنده شما را نمي فهمم و اقدام شما را جو زدگي و هيجان زدگي مي دانم.
اين عضو تيم مديريت شبكه ماهواره اي هما اضافه كرد: شما در مرقومه خود درباره چرايي تن دادن به هجرت بنقل از يك جوان هم سلول با خود در اوين فرموده ايد كه ايشان به شما گوشزد كرده «نبايد به زندان مي آمدي. بايد به خارج مي رفتي. زندان براي تو تكرار است. تو براي ما حرف ها و عمل نو داشتي. نسل من از تو چيزهاي نو و جديد ديده است و در خارج مفيدتر هستي». اما صادقانه اجازه فرمائيد برخلاف آن جوان اينجانب نيز به سهم خود و برادرانه و به تلخي نكته اي را خدمت تان گوشزد كنم. بنده و جنابعالي و ايضا ديگر افراد مقيم خارج از كشور كه هر يك به سهم و توان و بضاعت و استعداد خود گوشه اي از سياست را گرفته اند و گرفته ايم برخلاف توهم آن جوان كنج اوين، «هيچ» نيستيم. تنها ضريب هيچ بودن مان است كه ما را از يكديگر متفاوت مي كند و قطعا بيش ترين سهم از آن هيچ ها متعلق به اينجانب است.
سجادي نوشت: ان شاءالله خداوند به جنابعالي طول عمر با عزت و سلامت عطا بفرمايند اما باور بفرمائيد اگر مشيت خداوند بر اين قرار بگيرد كه همين لحظه جنابعالي و بنده جان را به جان آفرين تسليم كنيم! به قطع و يقين مطمئن باشيد هيچ خسراني در نظام خلقت واقع نخواهد شد و چرخ هستي از حركت نايستاده و جهان خود را مواجه با هيچ خلائي نخواهد ديد! قصد طعنه و تحقير نيست اما چاره اي جز تن دادن به واقعيت نيست و جنابعالي و قطعا بنده و ديگر خارج نشينان محلي از اعراب و جدي گرفته شدن را نداريم لااقل گوشزد هوشمندانه و مقرون به صحت همرزمتان جناب آقاي دكتر ملكي را پيش خود بازخواني فرمائيد كه به صراحت فرمودند؛ «اپوزيسيون خارج از كشور قصه است... اگر كسي مي خواهد واقعا مبارزه كند بايد در ايران مبارزه كند و هزينه اش را هم بپردازد».

ارسال در تاريخ 1 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع : روزنامه کیهان 28/2/1391 

ماموران عمليات رواني اسرائيل سينه خيز رفتند! (خبر ويژه)

يك تيم پژوهشي نابغه! اسرائيل به كشف مهمي درباره مردم ايران نايل آمده است. آنها مي گويند كشف كرده اند كه ايراني ها باورمندترين مردم خاورميانه به مردم سالاري و دموكراسي هستند!!
به گزارش روزنامه وال استريت ژورنال، يك تيم پژوهشي صهيونيست از طريق تماس هاي تلفني اقدام به نظرسنجي از مردم 48 كشور از جمله ايران كرده اند. يووال پورات مديريت اين پروژه كه استراتژيست اسرائيلي معرفي مي شود در گزارش خود نوشت: اين پژوهش از طريق تماس هاي تلفني با ايرانيان در اواخر سال 2011 و اوايل 2012 انجام شده و نزديك به هزار شهروند ايراني از 31 استان اين كشور، از گروه هاي مختلف سني و قومي و از سطوح مختلف تحصيلي در اين نظرسنجي مشاركت كرده اند.

مشروح خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

28/2/1391  منبع فارس نیوز

صبح امروز
دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه وارد تهران شدند

خبرگزاری فارس: دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه صبح امروز (پنجشنبه) وارد تهران شدند.

خبرگزاری فارس: دو مهندس ایرانی ربوده شده در سوریه وارد تهران شدند 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، دو نفر از مهندسان ایرانی ربوده شده در سوریه که چهارشنبه در ترکیه تحویل مقامات کشورمان شدند، صبح امروز (پنجشنبه) از طریق استانبول وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

مشروح خبر در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 28 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :خبرگزاری مهر  27/2/1391

   

         

 

تکذیب گفتگوی فرمانده نیروی قدس با نصرالله/ خبرسازی انحرافی کار صهیونیست هاست
فرمانده نیروی قدس سپاه اخبار منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر گفتگوی وی با سید حسن نصرالله در خصوص پیشگیری از حمله پیش دستانه به رژیم صهیونیستی و جلوگیری برخی دیدگاه های افراطی را دروغی بزرگ و خبرسازی انحرافی توسط صهیونیست ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل ازسپاه نیوز در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر درخواست سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه از دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص پیشگیری از حمله پیش دستانه به رژیم صهیونیستی و جلوگیری برخی دیدگاه های افراطی، روابط عمومی کل سپاه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ براساس تماس به عمل آمده، سرلشکر سلیمانی این خبر را دروغی بزرگ و خبرسازی انحرافی توسط صهیونیست ها دانست.
 

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی


منبع :برنا نیوز  27/2/1391


 
 

 
ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 

حضرت آيت الله خامنه‌اي:مظاهر خودنمایی و بدحجابی، آثار مخرب و ماندگاری براخلاق و جامعه دارد

در سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها بانوي حيا و پاكدامني،‌حسينيه امام خميني، سيراب از فضائل و مناقب كوثر نبوي شد. در اين مراسم معنوي، تعدادي از مداحان اهل بيت عليهم السلام سروده هايي در بيان شأن و عظمت دخت گرامي پيامبر اكرم، و نيز ذريّه ايشان حضرت امام خميني (ره) قرائت كردند.

منبع : ایسنا   مشروح خبر در ادامه مطلب    25/2/1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 دبیر شورای عالی امنیت ملی هشدار داد: اشتباه محاسباتی غرب مانع موفقیت گفت‌وگوها است
مقام های غربی دست از راهبرد فشار و ادعاهای نادرست بردارند

خبرگزاری فارس: دبیر شورایعالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر اسبق فرانسه هشدار داد: زمان برای راهبرد فشار به پایان رسیده است.مقام‌های غربی دقت کنند برخی اظهارات غیر سازنده است.

خبرگزاری فارس: مقام های غربی دست از راهبرد فشار و ادعاهای نادرست بردارند مشروح خبر در ادامه مطلب
منبع : فارس نیوز  25/2/1391


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 25 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

احمدی‌نژاد در جمع مردم مه‌ولات:
برخی کشورها برای مقابله با ایران 60 میلیارد دلار سلاح خریده‌اند

احمدی نژاد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور تأکید کرد: برخی برای مقابله با مردم ایران از اربابان خود 60 میلیارد دلار سلاح می‌خرند و زبان آنها چندین کیلومتر در مقابل ملت ایران دراز است

منبع : فارس نیوز  23/2/1391



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 23 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید در قم

شهردار تهران در ديدار با مراجع عظام قم، گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته پرداخت

ایلنا: شهردار تهران که به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار به شهر مقدس قم سفر کرده است صبح امروز با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و آیت الله محمد یزدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ايلنا، شهردار تهران در این دیدار‌ها ضمن ارایه گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته به تشریح برنامه‌ها و اقدامات سال جاری شهرداری پرداخت.

بر اساس این گزارش شهردار تهران در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم عصر امروز نیز با برخی از مراجع عظام دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 

منبع :ایلنا   22/2/1391

ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

 دیدار قالیباف با مراجع عظام تقلید در قم

شهردار تهران در ديدار با مراجع عظام قم، گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته پرداخت

ایلنا: شهردار تهران که به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار به شهر مقدس قم سفر کرده است صبح امروز با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و آیت الله محمد یزدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ايلنا، شهردار تهران در این دیدار‌ها ضمن ارایه گزارشی مبسوط از عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری تهران در سال گذشته به تشریح برنامه‌ها و اقدامات سال جاری شهرداری پرداخت.

بر اساس این گزارش شهردار تهران در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم عصر امروز نیز با برخی از مراجع عظام دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 

منبع :ایلنا   22/2/1391

ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

 

رئیس جمهور: ملت عزیز یکی-دو ماه به بازار نروند تا عده ای نامرد آرزوهایشان را به گور ببرند

دولت - رئیس جمهور در یکصدمین سفر استانی به خراسان رضوی سفر کرد و صبح پنجشنبه در صحن جامع رضوی در جمع زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) سخن گفت.به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور در جریان تشریح طرح هدفمندی یارانه ها با رد قیمت دو هزار تومانی هر لیتر بنزین تلویحا اعلام کرد در پایان طرح هدفمندی قیمت بنزین کمتر از هزار تومان خواهد بود



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 22 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

با توجه به وظایف مصوبه ریاست جمهورى در قانون اساسى، انجام این مسئولیت خطیر از هیچ شخصیتى جز مقام ریاست جمهورى بر نمى آید

مشروح خبر در ادامه مطلب
 
 

منبع :dolat.ir



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 21 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
 
دعوت به انقلاب مسلحانه در صورت پیروزی اوباما

خبرگزاری فارس: خبرنامه یک گروه از جمهوری‌خواهان آمریکا مردم را دعوت می‌کند تا در صورت پیروزی مجدد اوباما در انتخابات، دست به قیام مسلحانه علیه وی بزنند.

خبرگزاری فارس: دعوت به انقلاب مسلحانه در صورت پیروزی اوباما منبع :فارس نیوز  21 اردیبهشت 1391

مشروح خبر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 21 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

 

 حجت الاسلام و المسلمین مجیدانصاری عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی یادگار گرانقدر حضرت امام(س) را در فعالیت های انتخاباتی جناح های سیاسی کذب خواند و انتشار اینگونه اخبار را ناشی از فعالیت های برخی کانون های مشکوک سیاسی دانست. مشروح اخبار در ادامه مطلب


 

منبع :پایگاه اطلاع رسانی حسن خمینی 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی
20 اردیبهشت 1391
رویترز گزارش کرد
تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن تحریم‌های نفتی ایران تا سال ۲۰۱۳

خبرگزاری فارس: دیپلمات‌های غربی از تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن زمان اجرای تحریم‌های ایران توسط اتحادیه اروپا دست کم تا سال ۲۰۱۳ به دلیل نگرانی از افزایش شدید قیمت نفت خبر دادند.

خبرگزاری فارس: تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن تحریم‌های نفتی ایران تا سال ۲۰۱۳

مشروح خبر در ادامه مطلب

منبع : فارس نیوز

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

<